Hotel Primavera
32600-100 Betim, Rua Inconfidência 179
32600-100 Betim, Rua Inconfidência 179
Set in Betim, 28 km from the Inhotim Museum, Hotel Primavera features free WiFi access and free private parking. Rooms come with a private bathroom. A flat-screen TV with cable channels is featured in some units. You will find a 24-hour front desk at the property. A complimentary breakfast is served daily. Belo Horizonte is 28 km from Hotel Primavera, while Brumadinho is 20 km from the property. Carlos Drummond de Andrade Airport is 28 km away.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, faks / ksero, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości