Ravenala Hotel Boutique

****

62800-000 Canoa Quebrada, Rua Santa Clara,1

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Ravenala Hotel Boutique, usytuowany w miejscowości Canoa Quebrada, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Canoa Quebrada Beach – 300 m. Hotel znajduje się w pobliżu licznych atrakcji, takich jak Por do Sol Sand Dune (niecały kilometr), Plac Dragao do Mar Square ( 900 m) oraz Czerwone klify ( 1,3 km). Obiekt oferuje także bar. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie mają prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z suszarką do włosów. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fishermen Square – 600 m, Sao Pedro Church – 1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Aracati, znajduje się 18 km od obiektu Ravenala Hotel Boutique.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ravenala Hotel Boutique o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen bez krawędzi, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt