Apartamento Acolhedor Com Churrasqueira

95555-000 Capão da Canoa, Rua Sepé, 2481 Apartamento 303 - Edificio Portinari Apartamento 303 - Edificio Portinari

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartamento acolhedor com churrasqueira, położony w miejscowości Capão da Canoa, oferuje takie udogodnienia, jak bezpłatne WiFi oraz telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Praia de Capao da Canoa – 500 m, Plaża Praia de Atlantida – 1,2 km. Obiekt zapewnia sprzęt do grillowania. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Praia Zona Nova ( 2,2 km). Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 1 łazienkę z bidetem oraz prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Salgado Filho, znajduje się 128 km od obiektu Apartamento acolhedor com churrasqueira.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamento acolhedor com churrasqueira o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu