Smart Cataratas Hotel
85851-000 Foz do Iguaçu, Avenida Brasil, 1242
85851-000 Foz do Iguaçu, Avenida Brasil, 1242
Obiekt Smart Cataratas Hotel położony jest w dzielnicy Foz do Iguacu City Centre w miejscowości Foz do Iguaçu i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kasyno Iguazu – 10 km. Ten 2-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 1987 roku.W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Itaipu ( 18 km), Wodospad Iguazu ( 27 km). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W wybranych opcjach zakwaterowania zapewniono aneks kuchenny z płytą kuchenną. Pokoje wyposażone są w minibar. W obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W obiekcie do dyspozycji Gości jest centrum biznesowe. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Narodowy Iguaçu – 28 km, Wodospad Iguazú – 28 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Foz do Iguaçu/Cataratas, znajduje się 12 km od obiektu Smart Cataratas Hotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Smart Cataratas Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. The hotel offers the IN Transfer service (from Foz do Iguaçu Airport to the Hotel) free of charge only upon arrival, this is an outsourced service that is available for reservations of 2 days or more and must be scheduled up to 72 hours in advance. It is necessary to inform the hotel reservations department of the flight details (airline, flight number arriving in Foz and arrival time). Return airport transfer service is not included. For last minute reservations, it is not possible to schedule a transfer to the hotel. Parking at an additional cost.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 15 BRL za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu