Casa Da Jaca 02

45530-000 Itacare, Rua 10 De Dezembro, 153

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Casa da Jaca 02 położony jest w miejscowości Itacaré i oferuje bezpłatne WiFi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Praia da Concha – 1,2 km, Plaża Praia do Resende – 2 km. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Praia da Tiririca ( 2,1 km), Dworzec autobusowy w Itacare (niecały kilometr). W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z prysznicem. Wyposażenie obejmuje także pralkę oraz telewizor. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wharf – 600 m. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ilhéus/Bahia-Jorge Amado, znajduje się 74 km od obiektu Casa da Jaca 02. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Możliwe wystawienie faktury, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości