Hotel Holliday

68900-115 Macapa, 1623 Avenida Henrique Galucio 1623

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Holliday położony jest w miejscowości Macapá i oferuje zakwaterowania w pokojach z klimatyzacją oraz prywatną łazienką. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec autobusowy w Macapa – 5,8 km, Glicerio Marques Stadium – 200 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Sacaca Museum ( 800 m), Fortress of São José ( 1,8 km), Bacabeiras Theatre ( 2,1 km). W zajeździe zapewniono centrum fitness, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Personel recepcji chętnie odpowie na wszelkie pytania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Indian Museum – 2,3 km, Pier Eliezer Levy – 2,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Macapá, znajduje się 3 km od obiektu Hotel Holliday.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

obsługa pokoju, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, fitness, zajęcia fitness, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu