Pousada Lisamar

***

23860-000 Mangaratiba, Rua Euclídes Claudino Da Silva

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Pousada Lisamar znajduje się w miejscowości Mangaratiba. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Conceicao de Jacarei – 600 m, Garatucaia – 700 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólny salon, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W miejscowości Mangaratiba i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking. Personel recepcji posługuje się językiem angielskim, hiszpańskim i portugalskim. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Praia de Garatucaia – 1,9 km, Bus Central Station – 28 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rio de Janeiro/Galeao, znajduje się 120 km od obiektu Pousada Lisamar.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości