The Westin Porto De Galinhas All-inclusive
55590-000 Porto De Galinhas, Rodovia Pe 09 Km 06 - S/n
55590-000 Porto De Galinhas, Rodovia Pe 09 Km 06 - S/n
Welcome to the Westin Porto de Galinhas! Located in one of the most paradisiacal destinations in Brazil, our hotel offers a unique experience of luxury and tranquility. Located on the beautiful white sands of Porto de Galinhas beach, in the northeast of the country, the Westin Porto de Galinhas is the perfect place for those seeking relaxation, fun and well-being. lush surroundings with a world-class infrastructure. Our luxurious and spacious accommodations were designed to provide comfort and elegance to our guests, offering breathtaking views of the sea, tropical gardens or enchanting landscapes. At the Westin Porto de Galinhas, gastronomy is an unforgettable experience. With a variety of dining and bar options, we offer exceptional cuisine that combines authentic local flavors with international specialties. Our premium all-inclusive concept allows guests to enjoy a variety of delicious dishes, with fresh and high-quality ingredients, accompanied by refreshing drinks. In addition, our hotel is a true paradise for well-being. Guests can relax in our tranquil pools, indulge in rejuvenating spa treatments (with extra costs for spa) or participate in exciting sporting activities. Our attentive and professional staff is always on hand to ensure that every moment is unique and satisfying. For children, we offer a fun and safe kids' club, with supervised and exciting activities, ensuring that the little ones also have a memorable stay. At the Westin Porto de Galinhas, hospitality is a priority. Our dedicated team is ready to attend to our guests' every need, ensuring impeccable and personalized service from the moment of arrival until departure.
According to the Brazilian Federal Law 8.069/1990, minors under 18 years of age cannot check into hotels unless they are accompanied by their parents or a designated adult. If a minor is accompanied by an adult other than his parents, it is necessary to present a written authorisation for the minor to check into the hotel. Such authorisation must be notarised and signed by both parents, and presented along with notarised copies of their IDs. All minors under 18 years of age also need to present a valid ID with photo, to prove their identity and that of his/her parents. This must be presented even if a minor is accompanied by his/her parents. In the case of a minor accompanied by only one of the parents, it is necessary to present a notarised authorisation signed by the absent parent, along with a notarised copy of that parent's ID. The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. For reservations made by a third party, you will need to complete an authorisation form and present a copy of the person’s ID and credit card.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, basen na dachu, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, salon spa / strefa relaksacyjna, trener personalny, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, muzyka na żywo, aerobik, bingo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt