Fenix Hotel Pouso Alegre
37550-000 Pouso Alegre, Rua Bernardino De Campos, 143
37550-000 Pouso Alegre, Rua Bernardino De Campos, 143
In a convenient location, Fenix Hotel Pouso Alegre is in Pouso Alegre centre, 800 metres from the town´s bus station. It features air-conditioned rooms with free Wi-Fi, plus a varied buffet breakfast and parking. Rooms at Fenix Hotel Pouso Alegre include a modern bathroom fitted with a granite sink top. They also provide cable TV, a minibar and telephone. The University of Sapucaí Valley is 3 km away, and Pouso Alegre Airport is situated 9 km from this hotel.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Fenix Hotel Pouso Alegre o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Guests that books 4 or more rooms will have the non-refundable policy applied. The property will use the card provided to guarantee the reservation to charge the total price of the reservation in advance.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 5 BRL za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą R$ 60 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, wino / szampan, owoce, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, fitness, transfer, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości