Casa Ofir - Simplesmente Um Paraíso
48287-000 Praia do Forte, Avenida Do Farol, S/n, Praia Do Forte / Bahia Condomínio Praia Bella, Casa 302.
48287-000 Praia do Forte, Avenida Do Farol, S/n, Praia Do Forte / Bahia Condomínio Praia Bella, Casa 302.
Obiekt Casa Ofir - Simplesmente um Paraíso oferuje centrum fitness, wspólny salon i bar. Z okien roztacza się widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Praia do Porto – około 700 m. Oferta domu wakacyjnego obejmuje prywatny basen, ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym zapewniono balkon, 5 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 8 łazienki z wanną lub prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na basen. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Personel recepcji zawsze chętnie służy pomocą. Na miejscu znajduje się klub dla dzieci, w którym na najmłodszych czekają różne gry i zabawy, a także plac zabaw. W pobliżu obiektu Casa Ofir - Simplesmente um Paraíso znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Praia do Aquário, Plaża Praia do Eco Resort i Instytut Baleia Jubart. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Salvador-Magalhães, znajduje się 59 km od obiektu Casa Ofir - Simplesmente um Paraíso. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casa Ofir - Simplesmente um Paraíso o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Casa Ofir has cleaning and cooking services not included in the rate, upon request in advance and availability of professionals. Cook and/or chef and maids if they work during the stay will be at the expense of the guest and arrangements will be made with the professional. Guests will receive a rental agreement which must be signed and returned to the accommodation prior to arrival. If guests do not receive the agreement in time, they should contact the company managing the accommodation using the number on the booking confirmation. During the rental period, the fines imposed by the condominium on the unit, for non-compliance with the internal regulations and convention, will be the responsibility of the guest, as well as other damages caused to the property and accessories, third parties and to the condominium by the occupants of the house. Casa Ofir will provide house rules, bylaws and condominium convention. Energy and water consumption will be charged, with the prevailing tariffs being energy R$ 1.20 per kw/h and water R$ 18.00 per m3. Measurements will be noted at check-in and check-out and accounting will be carried out. If the number of guests as contracted in the reservation made through the booking platform is exceeded, a fine of 20% of the daily rate per day will be charged for each person. Visits will not be allowed during the period of stay, 400 reais will be charged per Qrcode/day requested. Staying in the property after the contracted period and time will imply the payment of R$ 200.00 (Two hundred reais) per person who exceeds every hour until the time of definitive vacancy. The lessee will enter the property accompanied by the lessor or a person of their trust, and an inspection will be made of the condition of the property and furniture. Any damage detected at the time of the inspection will be noted, at the request of the tenant, in this contract. At the time of leaving the property, a new inspection will be carried out. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, ogród, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte