Class Hotel Rio Claro
13500-402 Rio Claro, Av 1, 926 Centro
13500-402 Rio Claro, Av 1, 926 Centro
3-gwiazdkowy obiekt Class Hotel Rio Claro położony jest w miejscowości Rio Claro i oferuje centrum fitness, ogród oraz bar. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Na miejscu dostępny jest odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i portugalskim, zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Araraquara, znajduje się 98 km od obiektu Class Hotel Rio Claro.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Class Hotel Rio Claro o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. THERE WILL BE MADE AN ADVANCE DEBIT OF THE FULL VALUE FOR RESERVATIONS FOR MORE THAN SEVEN DAYS. For accommodation of Pets: it is mandatory to present a vaccination and vermifuge card, the Pet cannot be left alone in the room or in any area of the hotel, 15kg limit (small size). There will be a charge off a specific fee that must be consulted with the hotel.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą R$ 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą R$ 50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 6 lat płacą R$ 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, fitness, basen, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości