P1 Hotel
97015-440 Santa Maria, Rua Olávo Bilac
97015-440 Santa Maria, Rua Olávo Bilac
Oferta obiektu P1 Hotel położonego w miejscowości Santa Maria obejmuje bar. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak klub dla dzieci i wspólna kuchnia. W obiekcie zapewniono centrum biznesowe oraz automaty z przekąskami i napojami. Personel recepcji chętnie udzieli wskazówek na temat okolicy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Santa Maria, znajduje się 12 km od obiektu P1 Hotel.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 20 BRL za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, winda, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólna kuchnia, zamykane szafki, klub dla dzieci, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, wino / szampan, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dźwiękowe, kawiarnia na miejscu, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte