Wyndham Sao Paulo Ibirapuera Convention Plaza
04509-001 Sao Paulo, Avenida Ibirapuera, 2927
04509-001 Sao Paulo, Avenida Ibirapuera, 2927
Just 400 metres from Eucaliptos subway station, Wyndham Sao Paulo Ibirapuera Convention Plaza offers facilities for people looking for agility and quality service. With a wide reception area, in addition to retreat for boarding and disembarking of buses and vans, the hotel is the ideal option for holding events, group lodging and for people who are in the city of São Paulo for business or pleasure. Wyndham Sao Paulo Ibirapuera Convention Plaza stands out for being located in one of the most charming, quiet and green neighborhoods of São Paulo. With apartments and suites, divided into Superior, Superior Plus, Bed Júnior, Executive, Deluxe and Executive Premium categories, all equipped with air conditioning, WiFi internet, cable TV with pay-per-view channels, electronic safe, minibar and hairdryer, as well as apartments ready for people with special needs. The complex also has the Bar Lounge & Restaurant, which offers a variety of artisan draft beer and a cuisine that suggests dishes of Mediterranean cuisine. On weekends the restaurant also offers gastronomic festivals such as Traditional Feijoada with Samba on Saturday and Special Brunch on Sunday. Children's fun is guaranteed on weekends with the Kids Space, that has a recreation team, with addicional cost. The development is next to Shopping Ibirapuera, just 2km from Ibirapuera Park, 3 km from Congonhas Airport, and close to the main access roads, such as Avendida Bandeirantes, 23 de Maio and Marginal Pinheiros. It is also worth mentioning that it is near the main event and exhibition centers, located only 8 km from the São Paulo Expo and Transamérica Expo Center, 14 km from the Anhembi Exhibition Hall and 15 km from the Interlagos Racetrack.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. W celu usprawnienia wystawiania faktur i paragonów, w momencie rezerwacji Goście proszeni są o podanie imion i nazwisk wszystkich osób zatrzymujących się w hotelu. Zgodnie z ustawą nr 8.069/1990 brazylijskiego prawa federalnego osoby poniżej 18. roku życia mogą zameldować się w obiekcie wyłącznie w towarzystwie rodziców lub uprawnionej osoby dorosłej. Jeśli osobie niepełnoletniej towarzyszy osoba dorosła, która nie jest jej rodzicem, konieczne jest okazanie pisemnego upoważnienia do zameldowania w hotelu osoby niepełnoletniej. Upoważnienie musi zostać poświadczone notarialnie i podpisane przez oboje rodziców. Opłatę za pobyt należy uiścić w momencie zameldowania. Goście, którzy nie ukończyli 18 lat, zobowiązani są do okazania ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem, który potwierdza jednocześnie tożsamość rodziców. Dokument taki jest wymagany także wówczas, gdy osobie niepełnoletniej towarzyszą rodzice. Wszelkie życzenia specjalne są spełniane w zależności od dostępności, a możliwość ich realizacji musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. W przypadku rezerwacji obejmujących 4 lub więcej pokoi mogą obowiązywać inne warunki i dodatkowe opłaty.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 25 BRL za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, łaźnia parowa, fitness, basen, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu