"park Hotel Ela"

***

2010 Borovetz, Borovets

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

"Park Hotel Ela" jest położony w malowniczym kurorcie Borovets, 50 metrów od wyciągu gondolowego. Obiekt oferuje luksusowe udogodnienia, w tym saunę, łaźnię parową i gabinet masażu. W pokojach do dyspozycji Gości jest bezpłatne WiFi oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych. Goście hotelu Ela, którzy chcą zadbać o kondycję, mogą skorzystać z dobrze wyposażonego centrum fitness. Po treningu warto zrelaksować się w barze lub wybrać się na świeżo przygotowany posiłek do hotelowej restauracji. Wszystkie pokoje w hotelu Ela dysponują dźwiękoszczelnymi oknami oraz łazienką wyposażoną w suszarkę do włosów. W pokojach znajduje się też telefon, minibar oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych. W niektórych pokojach dostępna jest także część wypoczynkowa. Obiekt zapewnia ponadto bezpłatną przechowalnię sprzętu narciarskiego. Goście uprawnieni są do zniżki w wypożyczalni sprzętu narciarskiego.

Please note that guests traveling with pets are accommodated in ground-floor rooms only.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, łaźnia parowa, fotel do masażu, fitness, szatnia / przebieralnia, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte