Hotel Gamartata

**

8130 Duni, Duni

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Gamartata położony jest w mieście Sozopol, w odległości 700 metrów od plaży. Na miejscu Goście mogą bezpłatnie korzystać z odkrytego baseny, kortu tenisowego oraz prywatnego parkingu. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizor z dostępem do kanałów kablowych, małą lodówkę, sejf oraz sofę. W każdym z nich znajduje się również łazienka z prysznicem. Do dyspozycji Gości jest balkon. Klimatyzacja dostępna jest za dodatkową opłatą. W hotelu Gamartata mieści się restauracja serwująca tradycyjne dania kuchni bułgarskiej i rosyjskiej do wyboru z karty. Restauracja dysponuje przestronnym letnim ogrodem z odkrytą częścią wypoczynkową. Za dodatkową opłatą Goście mogą korzystać ze stołu bilardowego lub do ping ponga. Stołówka jest oddalona o 5 minut spacerem. Stare Miasto w Sozopolu znajduje się 6 km od obiektu. Odległość od lotniska w mieście Burgas wynosi 49 km. Na życzenie i za dodatkową opłatą Goście mogą skorzystać z transferu lotniskowego oferowanego przez hotel.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Gamartata o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości BGN 150 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen z widokiem, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, miejsce na ognisko, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości