Hotel Rila

***

2600 Dupnitsa, Svoboda Square N 1

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel ten położony jest u podnóża masywu Riła, w okolicy, która doskonale nadaje się do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Swoim Gościom oferuje on jasne i ładnie urządzone pokoje z łazienką oraz apartamenty, a także przestronną restaurację. Nazwany po najwyższym szczycie na Półwyspie Bałkańskim hotel Rila jest doskonałą bazą na relaksujący pobyt. Podczas pobytu mogą Państwo przemierzać piękne okolice hotelu pieszo lub na rowerze, a także poddać się oferowanym przez hotel zabiegom pielęgnacyjnym. W hotelu Rila do dyspozycji Gości jest także zaplecze biznesowe oraz bezpłatny, bezprzewodowy dostęp do Internetu. Hotelowa restauracja może pomieścić ponad 200 osób i będzie doskonałym miejscem do organizacji różnych uroczystości oraz przyjęć. Najmłodszym Gościom hotel oferuje specjalne miejsce do zabawy oraz własnej roboty słodycze.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Rila o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Guests sleeping in extra beds are charged separately (in addition to the extra bed rate). Please note that rates on 31 December include a new year's eve gala dinner.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 6 lub więcej lat płacą BGN 17 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, sauna, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, szatnia / przebieralnia, basen, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Maseczki dla gości