Family Hotel Saint Nikola
8231 Nessebar, 2 Jana Chimbuleva Str.
8231 Nessebar, 2 Jana Chimbuleva Str.
Family Hotel Saint Nikola oferuje widoki na port na Starym Mieście w Nesebyrze oraz eleganckie pokoje z klimatyzacją i balkonem z widokiem na morze. W całym obiekcie można korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni bułgarskiej i międzynarodowej. Kurort Słoneczny Brzeg dzieli od obiektu 7 minut jazdy. Wszystkie pokoje wyposażone są w minibar, sejf oraz telewizor z dostępem do kanałów telewizji kablowej. W każdej łazience znajduje się prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. Całodobowa recepcja oferuje wypożyczalnię samochodów oraz obsługę pokoju. Za dodatkową opłatą dostępny jest transfer do miasta Burgas i na tamtejsze lotnisko. Najbliższa piaszczysta plaża oddalona jest od hotelu Saint Nikola o 200 metrów. Od tętniącego życiem kurortu Słoneczny Brzeg i dworca autobusowego dzielą obiekt 3 minuty jazdy. Dojazd do lotniska Burgas zajmuje 20 minut.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Family Hotel Saint Nikola o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Ресторант Свети Никола: nieczynne od pon. 18 wrz. 2023 do pon. 10 cze. 2024 W obiekcie akceptowana jest jedynie płatność gotówką.
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą BGN 4 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości