Zalety: -jedzenie na All Inclusive jak dla mnie smaczne, wystarczające nie było potrzeby dojadać na mieści itd. . Byliśmy kilka razy w wielkich Tureckich 5* hotelach , może tam jest więcej ''badziewia tj salatki, ciasta itd '' ale na konkretne mięso zawsze trzeba było czekać, zniechęcające kolejki. Tutaj bardzo miły pan obsługujący wydawanie pieczonego czy grilowanego mięsa na bieżąco bez czekania. Zupy codziennie obiad i kolacja dwie do wyboru + zawsze zimny Tarator....dla porównania w Turcji tego nie było. Tutaj codziennie z owoców moje ulubione Melony i Arbuzy w Turcji ...nr1.jabłka.
- łazienki bardzo czyste , duże
- plaża , leżaki + parasolem bezpłatne zawsze była wystarczająca ilość. w Turcji z leżakami też nie było problemów........no ale plaża tam zdecydowanie gorsza.(wąska, kamienista, kilka metrów od brzegu zbyt głęboko itd). Leżaków w basenie to już mniej ale nas bardziej interesowało morze.
- woda w morzu ciepła ca 24 ( bez porównania z naszym Bałtykiem)
- miasto w porządku -można wyjść pospacerować spokojnie , promenada itd (dla porównania riwiera Turecka to jednak w większości zamknięte na szlaban hotele, rezydencje)
- w mieście ogólnie problem z bezpłatnym parkowaniem - ludzie/hotele wykupują miejsca na rok (napisy na drodze'' Platny abonament 2022'' ) .Dzięki uprzejmości hotelu udało nam się zająć akurat chwilowo wolne miejsce przed samym hotelem. Jakby ktoś szukał bezpłatnego parkingu-to ''na trawie'' przy cyplu ca ulica Ropotamo, tam taka troszkę zaniedbana dzielnica ewentulanie w pobliżu Hotelu Perła Sun Park& Spa po drugiej stronie ulicy.
Wady: ku przestrodze : nasze wakacje to 2 osoby dorosłe i dwójka dzieci ( 19 i 14 lat ) - czyli szukaliśmy albo 2 * pokój 2 osobowy albo Apartament/ pokój rodzinny z 2 sypialniami
Na Booking zarezerwowałem Apartament z dwoma pomieszczeniami - oddzielonych drzwiami-gdzie w jednym miały być 2 łóżka, w drugim łóżko małżeńskie ( w opisie było 45 m2 badroom1 , badroom2 )
Po przyjeździe otrzymaliśmy duży pokój z bardzo wysokim sufitem - jedna izba, w której znajdowało się duże łóżko podwójne i narożnik na którym młodzi ledwo się pomieścili. Na oficjalnej stronie hotelu jasno widać że to jest jeden z Pokojów Dwuosobowych . (Pokój 2 osobowy tego typu można było dostać w podobnej klasy hotelach w dużo niższej cenie niż nasza- także czuliśmy się oszukani)
Oczywiście interweniowałem w hotelu, na początku bezskutecznie , pomogła interwencja w Booking. Dostałem info że hotel ma 24 h na ustosunkowanie się do skargi Bookingu/klienta. Następnego dnia była propozycja hotelu - że aktualnie dwu- pomieszcz. Apart. , nie ma wolnych , że po 2 dodatkowych nocach dostaniemy taki Apartament i w ramach rekomensaty dodatkowo otrzymamy bezpłatny jednodniowy wstęp do Aquaparku Primorsko. Specjalnego wyboru nie mieliśmy i to zaakcaptowaliśmy . Pokój który pierwotnie otrzymaliśmy jest bardzo dobry dla 2+ 2 gdzie małe dzieci ale nie dla dorosłych chłopaków. Za to zdecydowanie na plus tego pomieszczenia wielki super balkon z widokiem na basen ,morze. No ale my byliśmy nastawieni na 2 pokoje także ten balkon tego zdecydowanie rekompensował.
Koniec końców po 3 nocach zostaliśmy przeniesieni do Apart. dwu pomieszczeniowego ( z drzwiami zamykanymi ) Jednak w tym wielkim dwuosobowym pokoju który dostaliśmy po przyjeździe musieliśmy spędzić te 3 noce co zdecydowanie podniosło ciśnienie i obniżyło ogólne ''zadowolenie z wczasów''.