Vanity Apartments

2800 Sandanski, 2 Улица „христо Ботев“

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt VANITY Apartments położony jest w miejscowości Sandanski i oferuje klimatyzację, balkon oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Bazylika episkopalna w Sandanski – 200 m, Statue of Spartacus – 2 km. Obiekt oferuje widok na góry i widok na ogród. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Melnishki Piramidi ( 25 km). W apartamencie znajduje się podłoga wyłożona parkietem. Goście mają do dyspozycji 1 sypialnię oraz 1 łazienkę z bidetem, prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się widok na miasto. Wyposażenie kuchni obejmuje lodówkę, zmywarkę, piekarnik, a także ekspres do kawy i czajnik. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Monaster Rożeński – 30 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Saloniki-Macedonia, znajduje się 155 km od obiektu VANITY Apartments. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu VANITY Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Dear guests, we will welcome your pets without discriminating on breed, size or age. We are unable to host more than 2 pets in one stay. All pets must be on a controllable leash at all times when not inside of the apartment. We will provide the following: Comfortable bed and personal bedding, bowls for food and water, surprise – delicious treat. We can also provide your pet’s favorite food, if available, which may be delivered with prior request and payment. Accommodation fee: 50.00 BGN per night / per pet Damages: In the event of damage caused by the pet to the apartment, the property may result in additional fees being charged. Noise complaints: If management receives more than one complaint, alternative arrangements must be made for the pet at the owner’s expense. The accommodation fee will not be refunded once the pet has been in the guest room. Pets may be left unattended in the apartment for a short period of time and must be tied on a leash or secured in a proper pet crate or carrier. In this case: Please notify the host. Housekeeping and Maintenance Service will not be provided while the pet is alone in the apartment. Note: The pet owner is fully responsible for the pet while on the premises. Any incidents, damages, or accidents caused by a pet are the sole responsibility of the owner. Any resulting pet damages must be paid in full prior to the pet owner’s departure. Incidents such as bites or attacks on guests or other pets will result in police involvement. The owner is solely responsible and liable for their pet and any resulting damage or expenses. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, transfer, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte