Admiral Plaza Hotel

****

8240 Słoneczny Brzeg, Sunny Beach, Sunny Beach

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Kawiarnia hotel jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. Usługi kosmetyczne i wellness: pokój do masażu, sauna, łaźnia parowa, centrum SPA i lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się klub nurkowy. Nie grozi Ci nuda, bo w hotelu znajdziesz biblioteka i miejsce na barbecue.
Turyści, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez pływania docenią basen, park wodny i basen odkryty. W hoteluznajdują się sale zabaw dla dzieci. Dzieciaki będą się tak dobrze bawić, że nie pozostanie Ci nic innego, jak spędzić wieczór w towarzystwie dorosłych. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Nie musisz zostawiać swojego zwierzątka w domu, bo ten obiekt akceptuje zwierzęta domowe.
Aby zapewnić Ci łatwe przemieszczanie się po mieście, hotel oferuje usługę transferu. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge. Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski i rosyjski.

Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: budzik, prysznic i telewizor. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Szczególne warunki zakwaterowania
Wymagane jest wpłacenie depozytu za zwierzęta domowe. Koszt: 10.00 BGN za gościa za pobyt.

Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe mogą przebywać w hotelu za dodatkową opłatą. Cena za nocleg: 10.00 BGN za pobyt.

Informacje dodatkowe

  • The seasonal pool will be open from May to September.
  • Guests can arrange to bring pets by contacting the property directly, using the contact information on the booking confirmation (surcharges apply and can be found in the Fees section).