Apolon 2
8130 Sozopol, 85 Улица „виа Понтика“ Сграда 2 , Ап 6
8130 Sozopol, 85 Улица „виа Понтика“ Сграда 2 , Ап 6
Obiekt Apolon 2 położony jest w miejscowości Sozopol i oferuje odkryty basen oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Bamboo Beach – niecały kilometr, Plaża Kavatsi Beach – 1,3 km. Oferta apartamentu obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię oraz balkon. Goście mogą podziwiać widok na morze i widok na basen. Wyposażenie apartamentu obejmuje telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Goście mają do dyspozycji kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym piekarnikiem, mikrofalówką i minibarem, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z tarasu roztacza się widok na miasto. Na terenie obiektu Apolon 2 znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Harmanite – 1,4 km, Poda Birdwatching Spot – 26 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Burgas, znajduje się 48 km od obiektu Apolon 2. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apolon 2 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do BGN 200 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, Wi-Fi, odkryty basen, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, płatne WiFi, basen bez krawędzi, basen z widokiem, mały basen, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości