Guest House Hei Taka

8130 Sozopol, 8 Улица „първи Май“

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Guest house Hei Taka, położony w miejscowości Sozopol, oferuje taras, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, a także bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Sozopol Central – 300 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Poda Birdwatching Spot ( 24 km), Burgas Saltworks ( 42 km), Muzeum Lotnictwa ( 43 km). W każdej opcji zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na miasto. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz sejf. W każdej opcji zapewniono też część wypoczynkową, aneks kuchenny, jadalnię oraz współdzieloną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w ekspres do kawy, a z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się widok na ogród. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W pobliżu obiektu Guest house Hei Taka znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Harmanite, Plaża Bamboo Beach i Amphitheatre Apoloniya. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Burgas, znajduje się 45 km od obiektu Guest house Hei Taka.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Guest house Hei Taka o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do BGN 100 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, nurkowanie, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, park wodny, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, parasole przeciwsłoneczne, plaża, galerie sztuki, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu