Merian Palace Hotel
6000 Stara Zagora, 8, Ruski Blvd
6000 Stara Zagora, 8, Ruski Blvd
Located in Stara Zagora, 700 metres from Stara Zagora Art Gallery, Merian Palace Hotel provides air-conditioned rooms and a bar. Among the facilities of this property are a restaurant, a 24-hour front desk and room service, along with free WiFi throughout the property. Private parking can be arranged at an extra charge. Rooms are individually decorated and feature luxurious furnishings. All units have a flat-screen TV, private bathroom and refrigerator. Some bathrooms have a hot tub. Some rooms have a seating area and a separate living room and bedroom. Merian Palace Hotel’s restaurant serves European and Bulgarian cuisine. Drinks can be enjoyed at the bar. A buffet breakfast is available daily at the accommodation. The closest train station is a 2-minute walk away. The Opera House and a range of historical sites can be reached on foot in 10 minutes or less. Airport transfers and car rental can be arranged upon request.
Po otrzymaniu rezerwacji personel hotelu skontaktuje się z Gośćmi w celu ustalenia szczegółów dotyczących wpłaty depozytu przelewem bankowym.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 10 BGN za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą BGN 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą BGN 40 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 10 płacą BGN 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 11 lub więcej lat płacą BGN 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, fitness, szatnia / przebieralnia, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości