Kristel Hotel

****

9006 Sveti Konstantin I Elena, St. Konstantin And Helena Resort

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ten designerski obiekt położony jest w centrum kurortu Sweti Konstantin i Sweta Elena, 5 minut spacerem od plaży. Hotel Kristel oferuje odkryty basen z wanną z hydromasażem. We wszystkich pokojach dostępne jest bezpłatne WiFi. Na miejscu znajduje się 30 luksusowo wyposażonych pokoi ze wszelkimi niezbędnymi udogodnieniami zapewniającymi przyjemny pobyt. Pokoje wyposażone są w designerskie meble i dysponują balkonem. Niektóre z nich obejmują również aneks kuchenny. W holu Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi. Codziennie serwowane jest pełne śniadanie w formie bufetu. W eleganckiej restauracji z lustrami i żyrandolami dostępne są 63 gatunki win oraz dania kuchni bułgarskiej i międzynarodowej. Napoje serwowane są w klasycznym barze z drewnianymi meblami i częścią wypoczynkową. Idealnym miejscem na relaks jest sauna lub taras. Na terenie obiektu mieści się całodobowa recepcja oraz bezpłatny parking. Hotel jest oddalony o 7 km od Warny i o 15 km od lotniska w Warnie. Transfer lotniskowy organizowany jest na życzenie i za dodatkową opłatą.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Плувен басейн 1 бр.: nieczynne od czw. 08 lut. 2024 do śr. 15 maj 2024

W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, salon spa / strefa relaksacyjna, masaż pleców, masaż stóp, masaż całego ciała, basen dla dzieci, basen, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości