• Pilips

    Zalety: Hotel bardzo dobrze położony, przy samej promenadzie. Przestronne i czyste pokoje, pomocna obsługa.
    Wady: Widać, że hotel lata świetności ma za sobą, śniadanie choć smaczne to wybór był niewielki. Nieciekawy zapach z klimatyzacji, na szczęście bez niej nie było za gorąco.

    9.00

  • Pawel

    Zalety: Hotel w centrum miasta tuz nad Dunajem. Udostepniono nam garaz na Motocykle. Personel bardzo pomocny. Wygodne pokoje z klimatyzacja.

    10.00

  • Anna

    Zalety: Lokalizacja - bliskość deptaku wzdłuż Dunaju.
    Wady: Koszmarne połączenie prysznica z WC.

    7.00

  • Grzegorz

    Zalety: lokalizacja blisko Dunaju i centrum,śniadania w porządku obsługa komunikatywna i pomocna

    9.00

  • Maciej

    Zalety: miła i kompetentna obsługa
    Wady: Nin

    10.00

  • Wiktor

    Zalety: Fajna lokalizacja, sam hotel OK. Bez większych uwag.

    8.00

  • Grzegorz

    Zalety: Bardzo miło wspominamy pobyt. Zwłaszcza pracowników obsługi. Pokoje były przygotowane, zasłonki w pokojach zasłonięte by się pokój nie nagrzewał i włączona klimatyzacja. Bardzo za to dziękujemy, gdyż tego dnia było 40 stopni, a my jechaliśmy cały dzień. Bardzo też chwalimy sobie wieczór w hotelowej restauracji. Ceny niskie, obsługa bardzo miła i uczynna. Bardzo dobra lokalizacja, tak jeśli chodzi o centrum, jak i promenadę nad Dunajem.
    Wady: Śniadanie było słabe, potrawy na ciepło - zimne, w dodatku ekspres do kawy był popsuty. Nie wiem czyja to polityka, czy hotelu czy Booking.com, ale doszło do kuriozalnej sytuacji. Podróżowałem z zoną i trójką dzieci. Zarezerwowałem pokój rodzinny - studio dwa łózka plus trzy. Ale musieliśmy jeszcze wziąć dwójkę, gdyż pokój rodzinny był dla rodziców z dziećmi do 18 lat. Dwójka naszych dzieci ma po 20. Zatem w pokoju rodzinnym mogliśmy spać ja z żoną i najmłodsza córką lat 16. Cyrk! Parking tuż przed hotelem, ale na ogólnodostępnej ulicy, średnio bezpiecznie.

    8.00

  • Mariusz

    Zalety: świetna obsługa, człowiek czuje się zadbany. hotelowi zależy na dobrym samopoczuciu klientow

    8.00