Zalety: + Zdjęcia na bookingu przedstawiają stan faktyczny.
Wady: - Po dokonaniu rezerwacji i wpłaty otrzymaliśmy kod dostępu, ale numeru mieszkania już nie. Udało się to zweryfikować poprzez kontakt telefoniczny, choć dopiero po dłuższej chwili. Nic to, zdarza się.
- Na miejscu zostawiliśmy bagaże i udaliśmy się na zwiedzanie okolicy. Po powrocie czekała nas przykra niespodzianka: kałuża wody przy sedesie. Przy próbie jej spuszczenia, celem sprawdzenia co się dzieje, okazało się, że woda i nieczystości blokujące odpływ unoszą się niemal do wysokości deski, co uniemożliwiało korzystanie. Kolejnego dnia rano podjęliśmy próbę kontaktu z właścicielką- zadeklarowała, że zjawi się pan sprawujący opiekę nad obiektem celem usunięcia usterki. Po kilku godzinach i zakończonym w końcu sukcesem kontakcie z tymże panem okazało się, iż on się tym nie zajmuje i znowu zostaliśmy z niczym. Po kontakcie z właścicielką i ustaleniu godziny zjawienia się kogoś do naprawy czekaliśmy przeszło 2,5 godz. i nic. Kolejne 2 dni to dalszy brak interwencji. Po ponownym kontakcie z właścicielką usłyszałam, że sprzątaczka niczego nie zgłaszała (jakości swoich usług sprzątania zapewne też nie, ale zamieszczam zdjęcie na dowód) i informację, że ktoś zjawi się kolejnego dnia, który był 5 dniem naszego pobytu i jednocześnie dniem wyjazdu. Ogólnie, sytuacja niedopuszczalna, by goście przez cały urlop zmuszeni byli korzystać z toalety w restauracjach. Tłumaczenie się okolicznościami osobistymi też mało wnoszące do rozwiązania problemu, bo biznes to jednak biznes i klient ma prawo oczekiwać takiego minimum jak sprawna toaleta. Ogólnie mogło być inaczej, ale albo komuś średnio zależało na usunięciu problemu na bieżąco, albo pora zastanowić się nad innym sposobem reagowania w podobnych sytuacjach.