Graffit Gallery Design Hotel
9000 Warna, 65 Knyaz Boris I Blvd.
9000 Warna, 65 Knyaz Boris I Blvd.
Ten nowoczesny pięciogwiazdkowy hotel położony jest w centrum Warny, 400 metrów od wybrzeża Morza Czarnego, tuż obok przystanku autobusowego, z którego można dojechać do Złotych Piasków. Do dyspozycji Gości są nowocześnie urządzone pokoje z eleganckimi meblami. Hotel Graffit Gallery oferuje stylowe pokoje dla niepalących z klimatyzacją, telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych/kablowych/interaktywnych oraz bezpłatnym WiFi. Niektóre z nich dysponują balkonem. W każdym pokoju mieści się przestronna, nowoczesna łazienka z suszarką do włosów i szlafrokami. Goście mogą korzystać z doskonale wyposażonej strefy relaksu z krytym basenem z panoramicznymi oknami. Obok basenu znajduje się sala fitness z widokiem na miasto. Do dyspozycji Gości jest również sauna i gabinet masażu. Restauracja Red Canape w hotelu Graffiti serwuje dania kuchni bułgarskiej i międzynarodowej. W ciągu dnia kawiarnia zaprasza na gorące napoje oraz pyszne ciasta, a wieczorem – na doskonałe koktajle. Z obiektu można w kilka minut dojść do takich atrakcji jak Muzeum Archeologiczne, rzymskie łaźnie czy katedra. Ogród Morski oddalony jest od obiektu o 200 metrów, a delfinarium – o 1 km. Odległość od portu lotniczego Warna wynosi 8 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Graffit Gallery Design Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Please note that the credit card used for bookings must be presented upon check-in for verification purposes. The name on the credit card must match the guest’s name checking in. A credit card or cash deposit of 50 EUR is required upon arrival for incidentals. The deposit is fully-refundable upon departure. IMPORTANT: From 24.02.2023 to 12.03.2023 inclusive, our parking is fully occupied and we do not have any free spaces. Please accept our apology for the inconvenience caused.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą BGN 50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą BGN 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą BGN 80 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen na dachu, basen z podgrzewaną wodą, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, salon spa / strefa relaksacyjna, masaż pleców, masaż stóp, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, galerie sztuki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości