Guest House Pip

4600 Welingrad, 184 Saedinenie Blvd.

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Guest House PIP, usytuowany w miejscowości Welingrad, oferuje ogród oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum historii w Welingradzie – 2,6 km, Park Kleptuza – 3,4 km. Obiekt Guest House PIP znajduje się w znakomitej lokalizacji w dzielnicy Chepino. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Cave Snejanka ( 42 km), Bus Station Velingrad ( 700 m). W każdej opcji zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na ogród. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę, telewizor, prywatną łazienkę, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na miasto. W miejscowości Welingrad i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Płowdiw, znajduje się 107 km od obiektu Guest House PIP.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, masaż, piesze wycieczki, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu