Departamento Con Vista Al Mar
Coquimbo, Avenida Costanera 451
Coquimbo, Avenida Costanera 451
Obiekt Departamento con vista al mar oferuje odkryty basen, ogród i wspólny salon. Z okien roztacza się widok na morze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa de Peñuelas – około 400 m. Obiekt zapewnia prywatny basen oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono taras, 2 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 2 łazienki z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Obiekt Departamento con vista al mar oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa Changa – 1,6 km, Plaża Playa Canto Del Agua – 1,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko La Florida, znajduje się 13 km od obiektu Departamento con vista al mar.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, winda, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, basen, plaża, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości