Casa El Quisco Las Mandarinas

2702505 El Quisco, Las Mandarinas 0101, Casa 42

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in El Quisco in the Valparaíso region, Casa El Quisco Las Mandarinas has a patio and pool views. Guests may go for a swim in the outdoor pool. The holiday home includes 3 bedrooms, a bathroom with a bath, a seating area, and a kitchen with an oven. The holiday home also features 2 bathrooms. Staff at the reception can provide guidance on what to do in the area. Casa El Quisco Las Mandarinas offers a barbecue. Guests can also relax in the shared lounge area. Isla Negra House is 6 km from the accommodation. Santiago International Airport is 83 km away.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, odkryty basen, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, plac zabaw, miejsce na piknik, basen, plaża, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości