Cabanas Pinamar
1700000 Elqui Valley, Avenida Pacifico 5020 1700000 La Serena,avenida Pacifico, Elqui Valley
1700000 Elqui Valley, Avenida Pacifico 5020 1700000 La Serena,avenida Pacifico, Elqui Valley
W hotelu
Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie bezpłatnego parkowania. Na terenie obiektu znajdują się takie udogodnienia w zakresie rozrywki jak: miejsce na barbecue. Biuro organizacji wycieczek hotel pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki.
Pracownicy hotel zorganizują dla Ciebie transfer. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia chemiczna, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie, wypożyczalnia samochodów i concierge.
Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Wszyscy obywatele Chile, niezależnie od długości pobytu, oraz wszyscy obcokrajowcy, którzy przebywają w kraju przez co najmniej 60 kolejnych dni, mogą być zobowiązani do zapłaty krajowego podatku obrotowego (19%) podczas wymeldowania. Aby uzyskać zwolnienie z konieczności zapłaty podatku, cudzoziemcy muszą przy wjeździe zapłacić za pobyt w obcej walucie (nie w chilijskich pesos) i przedstawić ważny paszport wraz z kartą migracyjną, którą otrzymali przy wjeździe do kraju. Jeżeli osoba podlegająca zapłacie podatku oraz osoba z niego zwolniona dzielą pokój, wówczas stawka może zostać zastosowana do całego pokoju.
Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. This property will not accommodate hen, stag or similar parties. Please inform Cabañas Pinamar in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. A damage deposit of USD 50 is required on arrival. You should be reimbursed on check-out. Please note WiFi access and the daily maid service are not available during low season (winter). Please note: Behavior-related complaints by staff or other guests during your stay may result in your immediate removal from the property. Managed by a private host