Kowloon Youth Village Tsim Sha Tsui 九龙青年公寓
Hongkong, Flat A1, Block A, 3/f, Chungking Mansion, 36-44 Nathan Road
Hongkong, Flat A1, Block A, 3/f, Chungking Mansion, 36-44 Nathan Road
Hostel UK położony jest niespełna 1 minutę spacerem od stacji kolei MTR Tsim Sha Tsui (wyjście E) i oferuje zakwaterowanie w niedrogich, klimatyzowanych pokojach z bezpłatnym przewodowym dostępem do Internetu oraz telewizorem z dostępem do kanałów kablowych. Na miejscu do dyspozycji Gości jest też centrum biznesowe, kantor wymiany walut i punkt informacji turystycznej. Hostel UK znajduje się w budynku Chungking Mansions, 2 minuty spacerem od parku Kowloon. Aleja Gwiazd, Port Wiktorii oraz terminal promowy Star Ferry oddalone są od obiektu o 5 minut spacerem. Wszystkie pokoje wyposażone są w biurko oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W zależności od typu zarezerwowanego pokoju Goście mają do dyspozycji prywatną lub wspólną łazienkę. Personel recepcji zapewnia ponadto usługę telefonicznego budzenia. Hostel oferuje możliwość wypożyczenia samochodu oraz usługi pralni chemicznej. Goście mogą korzystać też z obsługi pokoju.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Kowloon YOUTH Village Tsim Sha Tsui 九龙青年公寓 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Po przybyciu do kompleksu ChungKing Mansions Goście powinni udać się bezpośrednio do recepcji w apartamencie A-1 (budynek A, 3. piętro), ignorując lokalnych sprzedawców zgromadzonych wokół obiektu. W recepcji należy potwierdzić adres i nazwę hostelu. W przypadku niepojawienia się Gości w obiekcie naliczona zostanie opłata zgodna z zasadami działalności obiektu. === Podczas dokonywania rezerwacji należy podać planowaną godzinę przybycia. Informacja ta ułatwi proces zameldowania. === Goście, którzy planują przyjazd w godzinach 14:00–18:00, są zobowiązani do uiszczenia przedpłaty w wysokości 20% opłaty za pobyt. W przypadku rezerwacji obejmujących więcej niż 1 pokój należy uiścić przedpłatę w wysokości opłaty za 1. noc powiększonej o 10% pozostałej kwoty opłaty za pobyt. Przedpłata podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji wcześniej niż na 3 dni przed planowaną datą przyjazdu. Personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółowych informacji dotyczących płatności. === W przypadku rezerwacji obejmujących 3 lub więcej pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu – pobierana jest bezzwrotna przedpłata w wysokości opłaty za 1. noc pobytu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego