Stanford Hotel Hong Kong
Hongkong, 118 Soy Street, Mongkok
Hongkong, 118 Soy Street, Mongkok
Set in the heart of Mongkok, Stanford Hotel Hong Kong offers you a sleek and contemporary hotel experience surrounded by the city’s buzzling and dazzling shopping and entertainment district. At Stanford Hotel, you can enjoy Hong Kong’s vibrant cosmopolitan flare while staying at ease in modern comfort. Providing free Wi-Fi, the property is a 10-minute walk from Mongkok MTR Station. Situated beside Ladies’ Market, Hotel Stanford is 28 km from Hong Kong International Airport. Nathan Road is a 10-minute walk away. The urban-design inspired guestrooms feature a view of the heart of Mongkok. It is spectacular with neon lights in the evening. Elegant rooms feature a large flat-screen TV and modern light wood furnishings. They come with a mini fridge, tea/coffee making amenities and an attached bathroom. Enjoy hearty meals at Stanford Cafe, which features buffet spreads with Asian and international favourites. Stanford Bar & Lounge provides a perfect setting to relax with a drink and light refreshments. Offering 24-hour reception, staff can also assist with childcare and business needs for guests’ convenience.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Starting from 1 Jan 2015, the property provides chargeable airport shuttle service. Guests who wish to use the service are kindly requested to inform the property in advance. Contact details can be found on your booking confirmation. Please note that the same credit card used for booking must be presented upon check-in for verification purpose. The name on the credit card must match the guest’s name checking in. Reservations cannot proceed without valid credit card information. Please note that for non-refundable rate, the prepayment charges, including the 10% service charge, are all non-refundable and non-transferable. The hotel will charge HK$2,000 per room as a disinfection fee for conducting comprehensive and in-depth disinfection and cleaning by a professional cleaning company if a guest is classified as having Covid-19 preliminary or confirmed positive cases during their stay at the hotel or within 24 hours of departing the hotel.
W przypadku rezerwacji więcej niż 2 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 12 lub więcej lat płacą HK$ 440 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt