Yha Mei Ho House Youth Hostel

Hongkong, Block 41, 70 Berwick Street, Shek Kip Mei Estate, Sham Shui Po, Kowloon

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hostel YHA Mei Ho House oferuje nowoczesne, komfortowo urządzone pokoje typu twin, dwuosobowe, rodzinne oraz wieloosobowe. Obiekt ten jest dogodnie zlokalizowany w dzielnicy Sham Shui Po i dysponuje całodobową recepcją. Na terenie całego hostelu można korzystać z bezpłatnego WiFi. Z hostelu YHA Mei Ho House można w 5 minut dojść do stacji kolejki MTR Sham Shui Po. Dojazd samochodem na międzynarodowe lotnisko w Hongkongu zajmuje 35 minut. Odległość od placu Lan Kwai Fong wynosi 6 km, a od zatoki Repulse Bay – 11,3 km. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i dysponują łazienką z prysznicem. Część pokoi jest wyposażona w czajnik elektryczny, telewizor oraz suszarkę do włosów. W pokojach wieloosobowych znajdują się zamykane szafki oraz gniazdka elektryczne. Obiekt oferuje również zaplecze rekreacyjne, The Hub, a także taras z poduchami do siedzenia typu bean bag. Na miejscu Goście mogą korzystać z kuchni i pralni samoobsługowej. Zlokalizowana na parterze kawiarnia z dziedzińcem na świeżym powietrzu codziennie zaprasza na śniadanie. Goście mogą się również wybrać na zakupy do niewielkiego sklepiku w stylu vintage.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości HKD 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that guests under 18 years old are strictly not allowed to stay at the property. When booking more than 10 rooms, non-refundable policies and additional supplements apply. Please present the same credit card used to guarantee your booking when check-in and making payment at the hotel. If you are making payment using another cardholder's credit card, kindly provide the following to the hotel once booking has made: 1) Authorization letter with cardholder's signature 2) Copy of the cardholder's card (front and back of card with cardholder's signature). Please note, a negative Coronavirus (COVID-19) PCR test result is mandatory to check-in to this property for any guests who have been subjected to compulsory COVID-19 testing in the past 7 days. A refundable cash deposit is required upon check-in at hostel reception: For staying of 1-28 night(s), HK$500 per Private Room / Private Dormitory / Bell Tent / Tent; HK$100 per head for Dormitory Bed. For staying of 29 nights or more, HK$2,000 per Private Room / Private Dormitory / Bell Tent / Tent; HK$500 per head for Dormitory Bed. Accommodation rules under COVID-19: In order to maintain and ensure the good health of all staying guests and staffs, any staying or bookings of the following guests will remain suspended until further notice: 1. Guests who are undergoing compulsory quarantine (including self-monitoring requested by the government), or 2. Guests who are wearing the “quarantine electronic wristbands” or 3. Guests who have entered Hong Kong within the last 7 days, or 4. Guests who have had contact with a probable/confirmed case of COVID-19 in the past 14 days. Guests who have been subjected to compulsory COVID-19 testing in the past 14 days must declare and present a negative test result from government during check-in, in order to stay in our hostels. Measures for entering hostel under COVID-19 Staying guests or visitors must scan the “LeaveHomeSafe” QR code before entering, except specified individuals may fill in a designated form as an alternative: 1. Persons aged 65 or above and aged 15 or below; or 2. Persons with disability; or 3. Persons recognised by the government or organisation(s) authorised by the government. Vaccine pass: According to the Government's Prevention and Control of Disease (Vaccine Pass) Regulation Chapter 599L, the first phase of the "Vaccine Pass" have be implemented on 24th February 2022, and applicable to all scheduled premises regulated by Chapter 599F. According to the current regulations, guests are not required to have vaccinated of the COVID-19 vaccine. Please pay attention to the government announcements. If there are any changes, the relevant regulations must be complied with.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą HK$ 300 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, obiady na wynos, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, szatnia / przebieralnia, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt