Wady: Do pobytu w apartamencie (11-18.-09.2022) NIE DOSZŁO, ponieważ:
1) nie dostałem jakiejkolwiek informacji na temat dostania się apartamentu.
2) już przed wyjazdem informowałem booking.com o braku możliwości kontaktu z obiektem
3)w dniu przyjazdu (11.09.2022) wydłużył nam się przejazd, w związku z czym na miejsce przybyliśmy późnym wieczorem.
4) numer podany w opcji kontaktu z obiektem (+45 39 14 30 80 jest numerem Duńskim-nie Chorwackim) i nikt go nie odbiera. Nieodbieranie tego telefonu podanego do kontaktu potwierdzili sami pracownicy booking.com i to na kilka dni przed zakwaterowaniem
5) wiadomości e-mail wysyłane za pośrednictwem booking.com do obiektu również pozostawały bez jakiejkolwiek odpowiedzi
6) na noc kiedy była dokonana rezerwacja w obiekcie musiałem zarezerwować inny nocleg, ponieważ nie było jakiegokolwiek kontaktu
7) o zaistniałej sytuacji poinformowałem następnego dnia (12.09.2022 )booking.com, gdzie uzyskałem informację że za późno dokonuję zgłoszenia i przez to, że nie pojawiłem się wczoraj w obiekcie to obiekt ma prawo odmówić mi dalszego wynajmu
8) z apartamentu nie skorzystałem, ponieważ nie miałem takiej możliwości
9) dzień po planowanym przyjeździe, kiedy poinformowałem booking o wszelkich nieprawidłowościach związanych z brakiem możliwości kontaktu z obiektem, booking poinformował mnie, że widzi iż apartament wysłał mi wiadomość. W związku z powyższym będąc na linii z pracownikiem booking.com zacząłem przeszukiwać wiadomości w aplikacji- brak. Wiadomości e-mail, SPAM i SMS- BRAK.
10) 12.10.2022 roku pracownik powiedział, że widzi wiadomość od apartamentu, w której jest podany numer do kontaktu (INNY NIŻ NUMER PODANY W DANYCH KONTAKTOWYCH W APLIKACJI NA STRONIE BOOKING.COM) i adres odbioru kluczy. Nie kontaktowałbym się z nimi w sprawie braku możliwości kontaktu z obiektem zarówno przed rezerwacją jak i na miejscu w Chorwacji.
11) Dane kontaktowe do apartamentu booking przesłał po mojej ponownej interwencji 13.09.2022 (2 dni po czasie)!!!
1) nie dostałem jakiejkolwiek informacji na temat dostania się apartamentu.
2) już przed wyjazdem informowałem booking.com o braku możliwości kontaktu z obiektem
3)w dniu przyjazdu (11.09.2022) wydłużył nam się przejazd, w związku z czym na miejsce przybyliśmy późnym wieczorem.
4) numer podany w opcji kontaktu z obiektem (+45 39 14 30 80 jest numerem Duńskim-nie Chorwackim) i nikt go nie odbiera. Nieodbieranie tego telefonu podanego do kontaktu potwierdzili sami pracownicy booking.com i to na kilka dni przed zakwaterowaniem
5) wiadomości e-mail wysyłane za pośrednictwem booking.com do obiektu również pozostawały bez jakiejkolwiek odpowiedzi
6) na noc kiedy była dokonana rezerwacja w obiekcie musiałem zarezerwować inny nocleg, ponieważ nie było jakiegokolwiek kontaktu
7) o zaistniałej sytuacji poinformowałem następnego dnia (12.09.2022 )booking.com, gdzie uzyskałem informację że za późno dokonuję zgłoszenia i przez to, że nie pojawiłem się wczoraj w obiekcie to obiekt ma prawo odmówić mi dalszego wynajmu
8) z apartamentu nie skorzystałem, ponieważ nie miałem takiej możliwości
9) dzień po planowanym przyjeździe, kiedy poinformowałem booking o wszelkich nieprawidłowościach związanych z brakiem możliwości kontaktu z obiektem, booking poinformował mnie, że widzi iż apartament wysłał mi wiadomość. W związku z powyższym będąc na linii z pracownikiem booking.com zacząłem przeszukiwać wiadomości w aplikacji- brak. Wiadomości e-mail, SPAM i SMS- BRAK.
10) 12.10.2022 roku pracownik powiedział, że widzi wiadomość od apartamentu, w której jest podany numer do kontaktu (INNY NIŻ NUMER PODANY W DANYCH KONTAKTOWYCH W APLIKACJI NA STRONIE BOOKING.COM) i adres odbioru kluczy. Nie kontaktowałbym się z nimi w sprawie braku możliwości kontaktu z obiektem zarówno przed rezerwacją jak i na miejscu w Chorwacji.
11) Dane kontaktowe do apartamentu booking przesłał po mojej ponownej interwencji 13.09.2022 (2 dni po czasie)!!!