Sunrise Apartments
20210 Cavtat, Frana Laureana 12
20210 Cavtat, Frana Laureana 12
Kompleks Sunrise Apartments oferuje zakwaterowanie w komfortowych, klimatyzowanych pokojach i apartamentach, które mieszczą się w nowo powstałym budynku stojącym w centrum miasta Cavtat, zaledwie 250 m od brzegu morza. Z obiektu można podziwiać widok na jedną z najpiękniejszych zatok, zatokę Tiha, oraz zabytkowy Dubrownik, który oddalony jest o 18 km od Cavtat. Kompleks znajduje się nieopodal lotniska Čilipi i portu w Gruz. Jeżeli zdecydują się Państwo na podróż samolotem lub statkiem, nasz personel poczeka na Państwa i zapewni transport do apartamentów. W cenę wliczone są usługi pralni oraz prasowanie. Ręczniki zmieniane są codziennie, a pościel co 4 dni. Apartamenty sprzątane są codziennie.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sunrise Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Swimming pool #1: nieczynne od nd. 01 paź. 2023 do sob. 04 maj 2024 Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Na życzenie i za dodatkową opłatą dostępny jest transfer z i na lotnisko. Goście, którzy chcieliby skorzystać z tej usługi, proszeni są o kontakt z właścicielem apartamentów co najmniej 48 godzin przed przyjazdem. Stosowną informację można także wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji. Gości obowiązują specjale zasady dotyczące płatności, które obejmują między innymi konieczność wpłacenia depozytu. Szczegółowe informacje znaleźć można w zasadach dotyczących anulowania rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, płotek wokół basenu, fitness, basen, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt