Ahoi Haus
23211 Drage, Jadranska Magistrala Haus 7
23211 Drage, Jadranska Magistrala Haus 7
Obiekt Ahoi Haus położony jest w miejscowości Drage i oferuje sprzęt do grillowania oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Kamp Beach – kilka kroków od obiektu, Dolaške Drage Beach – 2 km. Na miejscu znajduje się restauracja i bezpłatny prywatny parking. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W apartamencie zapewniono taras, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 2 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na morze. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Ahoi Haus oferuje udogodnienia do uprawiania sportów wodnych i prywatną plażę. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Porat Beach – 2,7 km, Kornati Marina – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 35 km od obiektu Ahoi Haus. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 14 lat.
parking, restauracja, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości