Villa Panthera
51265 Dramalj, Braće Car
51265 Dramalj, Braće Car
Obiekt Villa Panthera położony jest w miejscowości Dramalj i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Dramalj – 400 m, Plaża Riviera – 400 m. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. W willi zapewniono taras, 4 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 3 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na morze. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku niemieckim, angielskim i chorwackim, służy pomocą przez całą dobę. Na terenie obiektu Villa Panthera znajduje się sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Omorika – 700 m, Plaża Crni Molo – 1,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rijeka, znajduje się 19 km od obiektu Villa Panthera.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Panthera o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego