Villa Kalu 2

52206 Filipana, Filipana

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Kalu 2 położony jest w miejscowości Filipana i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz sezonowy odkryty basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Amfiteatr w Puli – 20 km, Kościół św. Eufemii w Rovinju – 34 km. Oferta willi obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono taras, 3 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 4 łazienki z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na basen. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Morosini-Grimani Castle – 14 km, MEMO Museum – 19 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pula, znajduje się 16 km od obiektu Villa Kalu 2.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Bazen br. 1: nieczynne od nd. 01 paź. 2023 do śr. 01 maj 2024 Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 300 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, ogród, taras, wędkowanie, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, windsurfing, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, nurkowanie, jazda konna, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, basen bez krawędzi, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, transfer, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości