Apartments Larisa

21467 Gdinj, Gdinj 268

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartments Larisa oferuje sprzęt do grillowania i widoki na morze. Jest on położony w miejscowości Gdinj, 21 km od Makarskiej i 43 km od miasta Hvar. Wszystkie apartamenty zapewniają część wypoczynkową, a niektóre obejmują jadalnię i/lub taras. W każdym znajduje się też kuchnia z lodówką. Pościel jest zapewniona. Na miejscu działa restauracja. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników wycieczek rowerowych i nurkowania z rurką. Miejscowość Brela jest oddalona od obiektu o 29 km. Odległość od portu lotniczego Split wynosi 72 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartments Larisa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, prywatna plaża, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plaża, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości