Vila Božić Hvar

21450 Hvar, 5 Ulica Vlade Avelinija

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Vila Božić Hvar, położony w miejscowości Hvar, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Hula Hula – 200 m, Plaża Bonj – 200 m. Oferta willi obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono 5 sypialnie, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 6 łazienki z prysznicem. W willi zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Vila Božić Hvar znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Amfora, Port Hvar i Fortica Fortress. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Split, znajduje się 85 km od obiektu Vila Božić Hvar.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, plaża, system alarmowy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości