Apartman Scotti
21213 Kaštela, 62 Primorska
21213 Kaštela, 62 Primorska
Obiekt Apartman Scotti, położony w miejscowości Kaštela, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Torac – kilka kroków od obiektu, Plaża Stara Škola – 300 m. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Plaża Kamp Kaštel Gomilica – 300 m, Kompleks archeologiczny w Solinie – 10 km. W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i płyta kuchenna, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion wielofunkcyjny Mladezi Park Stadium – 14 km, Pałac Dioklecjana – 15 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Split, znajduje się 7 km od obiektu Apartman Scotti. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartman Scotti o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, taras, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, plaża, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu