Hotel Spongiola

****

22010 Krapanj, Obala I Br.58 - Krapanj

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Czterogwiazdkowy hotel Spongiola znajduje się przy plaży, w pobliżu lasu sosnowego, i jest jedynym hotelem na wyłączonej z ruchu kołowego wyspie Krapanj. Oferuje on zaplecze spa i bezpłatny transfer łodzią. Na wyspę będą mogli Państwo dostać się promem z portu w pobliżu miejscowości Brodarica, który oddalony jest o 400 metrów. Na stałym lądzie znajduje się strzeżony parking. Klimatyzowane pokoje w hotelu Spongiola wyposażone są w bezpłatny dostęp do Internetu, telewizję satelitarną i minibar. Restauracja serwuje tradycyjne dania z karty, a w barze będą mogli Państwo delektować się ulubionym drinkiem. W hotelu znajduje się kryty basen, centrum fitness oraz centrum odnowy biologicznej, a także sauna na podczerwień. Na miejscu będą mogli Państwo bezpłatnie korzystać z parawanów i leżaków plażowych. Hotel Spongiola zapewnia Gościom ponadto nowoczesny sprzęt do nurkowania. Oprócz tej dyscypliny sportu, podczas pobytu będą mogli Państwo spróbować swoich sił w windsurfingu, kajakarstwie oraz jeździe na nartach wodnych. Personel może zorganizować dla Państwa wycieczki do parków narodowych obejmujących takie zakątki jak wyspy Kornati, rzekę Krka, kanion krasowy Paklenica oraz Jeziora Plitwickie.

Swimming pool #1: nieczynne od śr. 01 lis. 2023 do śr. 01 maj 2024

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, kryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, miejsce na piknik, udogodnienia spa, fitness, basen, plaża, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości