Apartman Taja

21300 Makarska, Put Vodenica 4

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartman Taja położony jest w miejscowości Makarska w regionie Splitsko-Dalmatinska županija i oferuje bezpłatne WiFi, sprzęt do grillowania, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Biloševac – 2,7 km. We wszystkich opcjach zakwaterowania zapewniono klimatyzację, część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię oraz taras lub balkon z widokiem na morze i widokiem na góry. Wyposażenie obejmuje także lodówkę, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Ramova – 2,9 km, Blue Lake – 35 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Brac, znajduje się 36 km od obiektu Apartman Taja.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 15 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, kort tenisowy, ogród, taras, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, miejsce na ognisko, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości