Velanera Hotel & Restaurant

****

52204 Medulin, Franje Mošnja 3b, Šišan

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Velanera znajduje się w miejscowości Šišan, 8 km od Puli. Oferuje on odkryty basen i znakomitą restaurację serwującą dania kuchni śródziemnomorskiej. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Wszystkie pokoje i apartamenty są klimatyzowane i utrzymane w jasnej kolorystyce. Dysponują one sejfem, małą lodówką i częścią wypoczynkową wyposażoną w telewizor z płaskim ekranem. W łazience znajduje się wanna, suszarka do włosów, bidet i zestaw kosmetyków. Goście mogą zrelaksować się na leżakach przy basenie lub zamówić orzeźwiającego drinka i przekąskę w hotelowym barze. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania rozmaitych form aktywnego wypoczynku, w tym turystyki pieszej i rowerowej, pływania i innych sportów wodnych. Za dodatkową opłatą obiekt oferuje wypożyczalnię rowerów. Najbliższa plaża jest oddalona o 3 km, a park rozrywki Adrenalin Park Medulin – o 8 km. Najbardziej wysunięte na południe punkty półwyspu Istria – malowniczy park przyrody Premantura i Kamenjak – dzieli od obiektu 18 km. Port w Puli, z którego regularnie odpływają promy na wyspy w północnej części Morza Adriatyckiego, znajduje się w odległości 8 km. Odległość od lotniska w Puli wynosi 10 km. Na miejscu zapewniono bezpłatny prywatny parking.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą € 7 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 3 lub więcej lat płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, bar przy basenie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen, transfer, wycieczki rowerowe, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt