Melada

23292 Molat, Molat 83 83

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Melada znajduje się w miejscowości Molat i oferuje ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Jazi Beach – 700 m. W apartamencie do dyspozycji Gości jest patio. W apartamencie zapewniono taras, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. Ten 3-gwiazdkowy apartament zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu dostępny jest też bezpłatny prywatny parking. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 89 km od obiektu Melada.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Melada o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, ogród, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości