Apartmani Ina Pag
23250 Pag Wyspa, 13 Ulica Ljudevita Gaja
23250 Pag Wyspa, 13 Ulica Ljudevita Gaja
Obiekt Apartmani Ina Pag oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Prosika – 200 m. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i płytą kuchenną, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz suszarką do włosów. Do dyspozycji Gości jest też taras, a z okien roztacza się widok na morze. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono patio z widokiem na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Tartanovo – niecały kilometr, Plaża Pagus – 1,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 61 km od obiektu Apartmani Ina Pag. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartmani Ina Pag o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego