Villa Luka

23423 Polača, Polaca 242

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Luka położony jest w miejscowości Polača i oferuje centrum fitness, ogród, wspólny salon, taras, bar, a także widok na basen. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i mają wannę z hydromasażem oraz wannę z hydromasażem. Do dyspozycji Gości jest też prywatny basen. Ze wszystkich opcji zakwaterowania roztacza się widok na morze lub widok na góry. Wyposażenie obejmuje telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, odtwarzacz Blu-ray, biurko i pralkę. Do dyspozycji Gości jest też kuchnia oraz prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, zmywarkę, piekarnik, ekspres do kawy i czajnik. Obiekt Villa Luka oferuje centrum spa i odnowy biologicznej z sauną, wanną z hydromasażem i odkrytym basenem. W obiekcie Goście mogą grać w bilard. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kornati Marina – 13 km, Muzeum Dziedzictwa Biogradu – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 21 km od obiektu Villa Luka. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Luka o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, park wodny, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, łaźnia parowa, pakiet spa / wellness, fitness, basen, plaża, transfer, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości