Aparthotel Punta Blu - Pool & Spa

****

52100 Premantura, Selo Bb

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Aparthotel Punta Blu - POOL & SPA usytuowany jest w miejscowości Premantura. Miasta Pula i Rovinj oddalone są od niego odpowiednio o 12 km i 51 km. Wszystkie apartamenty są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem oraz dostępem do kanałów satelitarnych. Każdy z nich dysponuje balkonem, jadalnią, kuchnią ze zmywarką do naczyń, piekarnikiem, lodówką, płytą kuchenną i ekspresem do kawy, a także łazienką z wanną lub prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Dla Gości przygotowano pościel. Na miejscu znajduje się odkryty basen. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników windsurfingu i nurkowania. Aparthotel Punta Blu - POOL & SPA oddalony jest od kurortów Medulin i Rabac odpowiednio o 12 km i 58 km. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Pula – wynosi 18 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Aparthotel Punta Blu - POOL & SPA o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny w sezonie), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, basen ze słoną wodą, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, basen, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt