Apartment Redibo

23233 Privlaka, 12 Put Kraljice Jelene

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartment Redibo znajduje się w miejscowości Privlaka i oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą podziwiać widok na morze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Mostina – 600 m. Do dyspozycji Gości jest balkon. Z okien roztacza się widok na góry. W apartamencie zapewniono taras, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Punta – niecały kilometr, Plaża Marina Privlaka – 1,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 30 km od obiektu Apartment Redibo.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, taras, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości